ValikkoSulje

Hei! Kuinka voimme auttaa sinua?

Usein kysyttyjä kysymyksiä aiheesta Kaikki kategoriat

Miksi en voi nähdä hotellivaraustani sovelluksessa?

Kuinka peruutan verkkosivuston kautta?

Kuinka varaan palkintopisteillä?

Minulta puuttuu palkintopisteitä vierailuni jälkeen

Olen saanut lahjakortin. Kuinka voin varata huoneen?

Mistä löydän tietoa hotellista?

Miksi en voi kirjautua sisään Omalle sivulleni?

Saan virheilmoituksen yrittäessäni varata huonetta

Kuinka muutan hotellivarausta?

Miksi en näe varaustani Omalla sivullani?

En ole saanut vielä varausvahvistustani. Mitä teen?

Voinko saada kuitin aiemmasta yöpymisestäni?

Kuinka voin peruuttaa huonevarauksen sovelluksessa?

Onko hotellilla pysäköintiä? Kuinka varaan pysäköinnin?

Voinko käyttää palveluasemaa*, vaikka en ole tehnyt varaustani Choice.fi-sivuston kautta?

Onko hotellissa ravintolaa?

Mitkä ateriat kuuluvat hotellin huonehintaan?

Miksi sovelluksessa ja varausvahvistuksessa oleva varausnumero poikkeavat toisistaan?

Kuinka varaan lisävalintoja?

Kuinka kauan ennen vierailua minun tulee varata lisävalinnat?

Millaisia lisävalintoja voin valita vierailuani varten?

Kuinka maksan lisävalinnat?

Voinko peruuttaa varaamani lisävalinnat?

Mitä varaamilleni lisävalinnoille tapahtuu, jos peruutan hotellivierailun?

Voinko lukea lisää Nordic Choice Club Mastercardista jostakin?

Onko teillä hintatakuuta?

Millaiset sisään- ja uloskirjautumisajat ovat voimassa?

Voiko urheiluseurani tai joukkueeni yöpyä edullisemmin silloin, kun matkustamme jonnekin?

Voinko maksaa hotellihuoneen etukäteen?

Voinko maksaa käteisellä hotellissa?

Voinko maksaa laskulla?

Kuinka ravintolakupongit toimivat?

Voinko varata huoneen muille Club Price -hintaan?

Saanko jäsenetuja, kun varaan verkkoperustaisten varaussivustojen, kuten sivustojen Booking.com, Expedia.com, Hotels.com tms. kautta?

Voinko jakaa jäsenyyteni kumppanini kanssa?

Mitä jos tarvitsen mukaan opaskoiran tai saattajan?

Voinko varata koirille sopivan huoneen kotisivuiltanne?

Mitä lemmikkejä voin ottaa mukaani hotelliin?

Voinko ottaa koirani mukaan hotelliin?

Voinko perua lahjakorttiostokseni?

Mitä teen, jos en ole saanut lahjakorttia, mutta näen, että se on maksettu?

Pitääkö lahjakortin olla voimassa yöpymiseni aikana?

Voinko maksaa osittain digitaalisella lahjakortilla?

Voinko antaa digitaalisen lahjakortin lahjaksi?

Voinko antaa saamani lahjakortin lahjaksi?

Voinko yhdistää palkintopisteitä Be My Guest -lahjakorttiin?

Voinko ostaa lahjakortin palkintopisteillä?

Kuinka käytän lahjakortin, jossa on koodi LGIFT?

Olen saanut Be My Guest -nimisen lahjakortin. Kuinka voin varata huoneen?

Kuinka käytän lahjakortin, jonka arvo on kiinteä?

Voitteko korvata kadottamani lahjakortin?

Haluan ostaa lahjakortin. Millaisia vaihtoehtoja tarjoatte?

Mitkä ehdot koskevat digitaalisia lahjakortteja?

Mistä löydän Nordic Choice Clubin jäsenehdot?

Millaiset peruutusehdot teillä on?

Kuinka noudatatte GDPR:aa ja mistä voin lukea, kuinka te käsittelette henkilötietojani?

Kuinka paljon lisävuode maksaa?

Kuinka myöhään voi kirjautua sisään? Tarvitseeko minun ilmoittaa, jos olen tulossa myöhään?

Tarjoukset & kampanjat

Kuinka voin lisätä minibaarista ottamani tuotteet huonelaskuuni?

Mitkä ehdot koskevat minua, joka käytän kotisivuanne ja/tai Nordic Choice Hotelsin sovellusta?

Mistä kohdasta sovellusta voin löytää jäsenkauteni ja tiedon siitä, milloin palkintopisteeni vanhenevat?

Olen tehnyt useita varauksia omalle nimelleni – voinko käyttää palveluasemaa?

Voinko maksaa lisäveloitukset check-outin yhteydessä palveluasemalla?

Kuinka voin kopioida jäsennumeroni sovelluksessa?

Millaisten asioiden hoitamiseen voin käyttää chattia?

Onko mobiiliavain käytössä hotellissa, jossa aion yöpyä?

Kuinka voin päivittää henkilökohtaiset tietoni sovelluksessa?

Millä kielillä sovellus on käytettävissä?

Milloin ja mistä kohdasta sovellusta löydän jäsenenä saamani ravintolakupongin?

Miksi en löydä varaustani sovelluksesta?

Voinko varata palkintoyön sovelluksessa?

Minulla on ruoka-allergia. Voiko hotelli järjestää minulle erikoisruokavalioni mukaista ruokaa?

Löytyykö teiltä allergiaystävällisiä huoneita?

Kuinka varaan huoneen, joka sopii liikuntarajoitteiselle?

Minulla on korkea jäsentaso toisessa hotelliketjussa. Voitteko sovittaa tasoni siinä tapauksessa, että siirrän jäsenyyteni teidän ketjuunne?

Millaisia huoneita tarjoatte liikuntarajoitteisille?

Kuinka kauan lahjakortti on voimassa?

Voinko maksaa yhden useista peräkkäisistä öistä palkintopisteillä?

En ole saanut lisäpalkintopisteitä pistekampanjan, kuten tupla- tai triplapalkintopiste- tai Mastercard-kampanjan, jälkeen. Miksi?

Haluan varata palkintoyön, mutta löydän vain hotellihuoneita, jotka voi maksaa normaaleilla maksutavoilla. Miksi?

Kuinka paljon palkintopisteitä saan kustakin yöpymisestä?

Tarjoatteko sopimushinnat, jos matkustan paljon työni vuoksi?

Kuinka varaan yrityshintaan Choice.fi-sivustolta?

Onko hotellissa yöpymiselle ikärajaa?

Voinko varata väliovellisen huoneen, jotta lapset voivat nukkua toisessa huoneessa?

Minkälaisia vuoteita lapsille on saatavilla hotellihuoneissanne?

Yöpyvätkö lapset maksutta hotellissa?

Kuinka kursseja ja kongresseja koskevat varauskoodit toimivat?

Saanko palkintopisteitä ravintolavierailuistani hotellienne ravintoloissa?

Voinko maksaa yöpymiseni osittain palkintopisteillä?

Saanko palkintopisteitä, jos minulla on varaus, mutta en kirjaudu sisään?

Kuuluuko aamiainen aina hintaan?

Mitä Early Bird -aamiainen tarkoittaa?

Millaisia eri hotelleja Nordic Choice Hotelsilta löytyy?

Onko teillä lentokenttähotelleja?

Haluan mennä hotelliin, jossa on spa. Mistä löydän sellaisen?

Haluan yöpyä hotellissa, jossa on uima-allas. Onko teillä sellaista?

Millaisia uramahdollisuuksia Nordic Choice Hotels tarjoaa?

Voinko hakea Nordic Choice Club Mastercardia?

Älä missaa Nordic Choice Hotelsin sovellusta

Nordic Choice Clubin jäsenenä voit varata hotellihuoneita, hallinnoida varauksia sekä kirjautua sisään ja maksaa silloin kun haluat, saada ravintolakuponkeja, avata ovia − ja paljon muuta!

Tarvitsetko apua?

Ole hyvä ja täytä viestilomake, niin voimme käsitellä pyyntösi. Saat vastauksen 3 työpäivän kuluessa.

Valmis!

Salasanasi on päivitetty. Nyt voit jatkaa tekemällä jotakin hauskempaa, kuten varata unelmayöpymisesi!

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.