This site is protected by reCAPTCHA and the GooglePrivacy Policy and Terms of Service apply.
Olen saanut lahjakortin. Kuinka voin varata huoneen?
Voinko perua lahjakorttiostokseni?
Mitä teen, jos en ole saanut lahjakorttia, mutta näen, että se on maksettu?
Pitääkö lahjakortin olla voimassa yöpymiseni aikana?
Voinko maksaa osittain digitaalisella lahjakortilla?
Voinko antaa digitaalisen lahjakortin lahjaksi?
Voinko antaa saamani lahjakortin lahjaksi?
Voinko yhdistää palkintopisteitä Be My Guest -lahjakorttiin?
Voinko ostaa lahjakortin palkintopisteillä?
Olen saanut Be My Guest -nimisen lahjakortin. Kuinka voin varata huoneen?
Kuinka käytän lahjakortin, jonka arvo on kiinteä?
Voitteko korvata kadottamani lahjakortin?
Haluan ostaa lahjakortin. Millaisia vaihtoehtoja tarjoatte?
Mitkä ehdot koskevat digitaalisia lahjakortteja?
Nämä lahjakortit koskevat yhtä tai kahta hotelliyötä. Ota yhteyttä asiakaspalveluun varataksesi huoneen lahjakortilla. Voit yöpyä kaikissa Comfort Hotel®-, Quality Hotel™-, Clarion Hotel®- ja Clarion Collection® Hotel -hotelleissa. Tämä lahjakortti ei koske itsenäisiä hotellejamme.
Tämän lahjakortin avulla varaaminen koskee tiettyä osuutta hotellin Standard-huoneista per päivä ja sen vuoksi huoneet voivat loppua.
Tarvitsetko apua?
Ole hyvä ja täytä viestilomake, niin voimme käsitellä pyyntösi. Saat vastauksen 3 työpäivän kuluessa.
Are you sure you want to change language?
Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.