ValikkoSulje

Löydä hotellivarauksesi

Näe varauksen yksityiskohdat, peruuta vierailusi, saa kuitti ja muuta.

Haluatko tehdä muutoksia varaukseesi?

Jos sinun tarvitsee muuttaa päivämäärä, öiden lukumäärä, vieraiden nimet tai vastaavaa, ole hyvä ja ota yhteyttä Asiakaspalveluumme.

Usein kysytyt kysymykset

Kuinka peruutan verkkosivuston kautta?Kuinka peruutan verkkosivuston kautta?

Jos olet Nordic Choice Clubin jäsen:

  • Kirjaudu sisään varaukseni. Siellä voit nähdä kaikki varauksesi ja peruuttaa ne, jotka eivät ole enää ajankohtaisia.

Jos et ole jäsen:

  • Siirry kohtaan Löydä hotellivaraukseni. Valitse "Löydä varaus" ja täytä varaustietosi, niin voit peruuttaa vierailun.

Huomioi, että etukäteen maksettuja varauksia ei voi peruuttaa verkkosivuston tai sovelluksen kautta. Asiakaspalvelu voi auttaa sinua peruuttamaan nämä, jos et voi käyttää varausta, mutta valitettavasti rahoja ei makseta takaisin.

Kuinka muutan hotellivarausta?Kuinka muutan hotellivarausta?

Myös kaikkein parhaimmat suunnitelmat voivat muuttua. Jos sinulla on varaus, jonka henkilömäärää tai päivämäärää tarvitsee muuttaa, voit ottaa yhteyttä asiakapalveluun tai varausta koskevaan hotelliin. Valitettavasti et voi muuttaa loppuun asti suoritettua varausta itse.

Miksi en näe varaustani Omalla sivullani?Miksi en näe varaustani Omalla sivullani?

Omalla sivulla ja sovelluksessa voit nähdä vain ne varaukset, jotka olet tehnyt ollessasi kirjautuneena sisään kotisivuillemme tai sovellukseemme. Ilman sisäänkirjautumista, puhelimitse tai muiden varauspalvelujen kautta tekemiäsi varauksia ei rekisteröidä profiiliisi.

Voi myös käydä niin, että juuri tätä hotellia ei voi nähdä varaustesi joukossa. Joidenkin hotellien järjestelmä ei ole yhteensopiva varausnäkymän kanssa, joten sen vuoksi ne eivät näy. Työskentemme asian ratkaisemiseksi. Täältä voi nähdä luettelon hotelleista, joita tämä asia koskee.

Älä ole kuitenkaan huolissasi. Kunhan olet saanut varausvahvistuksen, sinulla on varaus.

En ole saanut vielä varausvahvistustani. Mitä teen? En ole saanut vielä varausvahvistustani. Mitä teen?

Voi viedä hieman aikaa ennen kuin varaus näkyy. Jos olet tehnyt varauksen puhelimitse tai sähköpostitse suoraan hotellin tai asiakaspalvelun kautta, vahvistus lähetetään sähköpostitse tai tekstiviestinä loppuun viedyn varauksen jälkeen.

Nordic Choice Clubin jäsenenä voit nähdä tulevat varauksesi Omalla sivulla tai sovelluksessamme noin 15 minuuttia varauksen tekemisen jälkeen. Ota yhteyttä asiakaspalveluun, jos sinulla on kysyttävää tai tarvitset apua. He voivat esimerkiksi varmistaa, että olet antanut oikean sähköpostiosoitteen tai lähettää tarvittaessa uuden vahvistuksen.

Voinko varata huoneen muille Club Price -hintaan?Voinko varata huoneen muille Club Price -hintaan?

Et, Club Price -hintatyyppiin sisältyvä jäsenalennus on tarkoitettu vain jäsenille. Se on voimassa vain silloin, kun yövyt itse hotellihuoneessa. Jos olet varannut huoneen jollekin toiselle jäsenhintaan, hotelli voi veloittaa maksun normaalihinnan mukaan.

Millaiset peruutusehdot teillä on?Millaiset peruutusehdot teillä on?

Peruutusehdot riippuvat siitä, minkä hintatyypin valitset varausta tehdessäsi. Voit lukea juuri sinun varaustasi koskevat ehdot sähköpostitse lähetettävästä varausvahvistuksesta. Nämä ovat yleisimmät sivustollamme/sovelluksessamme olevat hintatyypit:

  • Web Price Flex, Club Price, sopimushinnat: Peruutettavissa saapumispäivään klo 16.00 saakka, jos vahvistuksessa ei muuta ilmoiteta. Nordic Choice Clubin jäsenten om mahdollista hyödyntää myöhäistä peruutusta jäsentason muaan. Katso kaikki jäsenedut täältä.
  • Web Price Prepaid ja muut etukäteen maksetut tarjoukset: Voidaan peruuttaa 24 tunnin kuluessa varauksen tekemisestä.Ota yhteyttä asiakaspalveluun puhelimitse normaalien aukioloaikojen puitteissa, mikäli haluat peruuttaa varauksen.

Haluan varata palkintoyön, mutta löydän vain hotellihuoneita, jotka voi maksaa normaaleilla maksutavoilla. Miksi?Haluan varata palkintoyön, mutta löydän vain hotellihuoneita, jotka voi maksaa normaaleilla maksutavoilla. Miksi?

Kaikissa hotelleissamme on varattu rajoitettu määrä Standard- ja/tai Superior-huoneita, joita voi varata palkintopisteillä. Huonevaraus muilla hintavaihtoehdoilla ei siis vaikuta siihen, onko palkintopistehuoneita saatavilla. Hotellissa voi olla saatavilla vapaita huoneita normaaliin hintaan, vaikka palkintopistehuoneet olisivat loppuunvarattuja. Suosittelemme aina, että olet liikkeellä hyvissä ajoin halutessasi varata palkintopistehuoneen, erityisesti suosituimmissa kohteissamme, kuten Tukholmassa, Göteborgissa ja Malmössä.

Yöpyvätkö lapset maksutta hotellissa?Yöpyvätkö lapset maksutta hotellissa?

Korkeintaan kaksi alle 9-vuotiasta lasta yöpyy hotelleissamme veloituksetta, kun he jakavat vuoteen vanhempansa/vanhempiensa kanssa. Näissä tapauksissa parivuode lasketaan kahdeksi vuoteeksi. Paikallisia poikkeuksia voi esiintyä, sillä joka hotellissa on oma käytäntönsä. Yli 9-vuotias lapsi tarvitsee oman vuodepaikan, mistä veloitetaan erillinen maksu kutakin yötä kohti.

Kuinka kursseja ja kongresseja koskevat varauskoodit toimivat?Kuinka kursseja ja kongresseja koskevat varauskoodit toimivat?

Jos olet saanut hotellista varauskooodin ennen kongressia tai kurssia, sinun tulee ottaa yhteyttä hotelliin ja varata huone sitä kautta. Koodia ei voi käyttää hotellihuoneen varaamiseen Choice.fi-sivuston tai sovelluksemme kautta. Täältä löydät kaikki hotellit ja niiden yhteystiedot.

Löydä varaus

Valmis!

Salasanasi on päivitetty. Nyt voit jatkaa tekemällä jotakin hauskempaa, kuten varata unelmayöpymisesi!

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.