ValikkoSulje

Löydä hotellivarauksesi

Näe varauksen yksityiskohdat, peruuta vierailusi, saa kuitti ja muuta.

Haluatko tehdä muutoksia varaukseesi?

Jos sinun tarvitsee muuttaa päivämäärä, öiden lukumäärä, vieraiden nimet tai vastaavaa, ole hyvä ja ota yhteyttä Asiakaspalveluumme.

Usein kysytyt kysymykset

En ole saanut vielä varausvahvistustani. Mitä teen? En ole saanut vielä varausvahvistustani. Mitä teen?

Jos teet varauksen puhelimitse tai sähköpostitse suoraan hotellin tai asiakaspalvelun kautta, vahvistus lähetetään sähköpostitse tai tekstiviestinä loppuun viedyn varauksen jälkeen.

Nordic Choice Clubin jäsenenä voit nähdä tulevat varauksesi sovelluksesta noin 25 minuuttia loppuun viedyn varauksen jälkeen. Jos sinulla on kysyttävää tai tarvitset apua, ota yhteyttä asiakaspalveluun, niin autamme sinua eteenpäin. vv

Miksi en näe varaustani Omilta sivuiltani?Miksi en näe varaustani Omilta sivuiltani?

Omilta sivuilta voit nähdä vain ne varaukset, jotka olet tehnyt ollessasi kirjautuneena kotisivuillemme. Puhelimitse tai muiden varauspalvelujen kautta tekemäsi varaukset eivät tule näkymään täällä.

Jos olet ladannut Nordic Choice Hotelsin sovelluksen, voit nähdä kaikki varauksesi, joihin on tallennettu Nordic Choice Club -jäsennumerosi varauksen tekohetkellä. HUOM! Ei koske, mikäli olet varannut muun varaussivuston kautta tai mikäli hotellia ei löydy sovelluksesta.

Millaiset peruutusehdot teillä on?Millaiset peruutusehdot teillä on?

Peruutusehdot voivat vaihdella sen mukaan, millaisen varauksen teet. Tutustu tarkkoihin ehtoihin varausvahvistuksestasi. Nämä hintatyypit ovat yleisimmät kotisivuillamme/sovelluksessamme:

  • Web Price Flex, Club Price, sopimushinnat: Peruutettavissa saapumispäivään klo 16.00 saakka, jos vahvistuksessa ei muuta ilmoiteta. Nordic Choice Clubin jäsenien om mahdollista hyödyntää myöhäistä peruutusta. Katso edut täältä.
  • Web Price Prepaid ja muut etukäteen maksetut tarjoukset: Voidaan peruuttaa 24 tunnin kuluessa varauksen tekemisestä. Ota yhteyttä asiakaspalveluun puhelimitse normaalin aukioloajan puitteissa.

Osallistun kurssille/kongressiin ja olen saanut varauskoodin, mutta en onnistu varaamaan kotisivujenne kautta. Mitä olen tehnyt väärin? Osallistun kurssille/kongressiin ja olen saanut varauskoodin, mutta en onnistu varaamaan kotisivujenne kautta. Mitä olen tehnyt väärin?

Jos olet saanut varauskoodin hotellista, et voi valitettavasti käyttää sitä kotisivuillamme tai sovelluksessamme. Sinun tulee ottaa yhteyttä suoraan hotelliin ja varata huone suoraan heidän vastaanotostaan.

Tuleeko minun olla sisäänkirjautuneena Nordic Choice Club -jäsenenä voidakseni jättää korttitietoni takuuna varauksesta, kun teen varauksen jollekin toiselle henkilölle? Tuleeko minun olla sisäänkirjautuneena Nordic Choice Club -jäsenenä voidakseni jättää korttitietoni takuuna varauksesta, kun teen varauksen jollekin toiselle henkilölle?

Kyllä, jäsenyytesi on henkilökohtainen ja koskee vain sinun omia varauksiasi. Se tarkoittaa, että kun olet kirjautunut sisään ja varaat huonetta jollekin toiselle, sinun tulee antaa korttitietosi takuuna varauksesta. Korttitietoa käytetään vain takuuna eikä korttia veloiteta, jos vieras jättää saapumatta peruuttamatta huonetta. Jos valitset sen sijaan hintatyypin “Web Price Prepaid”, maksu tapahtuu välittömästi kortilta, jonka olet antanut takuuna.

Löydä varaus

Valmis!

Salasanasi on päivitetty. Nyt voit jatkaa tekemällä jotakin hauskempaa, kuten varata unelmayöpymisesi!

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.