This site is protected by reCAPTCHA and the GooglePrivacy Policy and Terms of Service apply.
Jos sinun tarvitsee muuttaa päivämäärä, öiden lukumäärä, vieraiden nimet tai vastaavaa, ole hyvä ja ota yhteyttä Asiakaspalveluumme.
Jos olet Nordic Choice Clubin jäsen:
Jos et ole jäsen:
Huomioi, että etukäteen maksettuja varauksia ei voi peruuttaa verkkosivuston tai sovelluksen kautta. Asiakaspalvelu voi auttaa sinua peruuttamaan nämä, jos et voi käyttää varausta, mutta valitettavasti rahoja ei makseta takaisin.
Myös kaikkein parhaimmat suunnitelmat voivat muuttua. Jos sinulla on varaus, jonka henkilömäärää tai päivämäärää tarvitsee muuttaa, voit ottaa yhteyttä asiakapalveluun tai varausta koskevaan hotelliin. Valitettavasti et voi muuttaa loppuun asti suoritettua varausta itse.
Omalla sivulla ja sovelluksessa voit nähdä vain ne varaukset, jotka olet tehnyt ollessasi kirjautuneena sisään kotisivuillemme tai sovellukseemme. Ilman sisäänkirjautumista, puhelimitse tai muiden varauspalvelujen kautta tekemiäsi varauksia ei rekisteröidä profiiliisi.
Voi myös käydä niin, että juuri tätä hotellia ei voi nähdä varaustesi joukossa. Joidenkin hotellien järjestelmä ei ole yhteensopiva varausnäkymän kanssa, joten sen vuoksi ne eivät näy. Työskentemme asian ratkaisemiseksi. Täältä voi nähdä luettelon hotelleista, joita tämä asia koskee.
Älä ole kuitenkaan huolissasi. Kunhan olet saanut varausvahvistuksen, sinulla on varaus.
Voi viedä hieman aikaa ennen kuin varaus näkyy. Jos olet tehnyt varauksen puhelimitse tai sähköpostitse suoraan hotellin tai asiakaspalvelun kautta, vahvistus lähetetään sähköpostitse tai tekstiviestinä loppuun viedyn varauksen jälkeen.
Nordic Choice Clubin jäsenenä voit nähdä tulevat varauksesi Omalla sivulla tai sovelluksessamme noin 15 minuuttia varauksen tekemisen jälkeen. Ota yhteyttä asiakaspalveluun, jos sinulla on kysyttävää tai tarvitset apua. He voivat esimerkiksi varmistaa, että olet antanut oikean sähköpostiosoitteen tai lähettää tarvittaessa uuden vahvistuksen.
Et, Club Price -hintatyyppiin sisältyvä jäsenalennus on tarkoitettu vain jäsenille. Se on voimassa vain silloin, kun yövyt itse hotellihuoneessa. Jos olet varannut huoneen jollekin toiselle jäsenhintaan, hotelli voi veloittaa maksun normaalihinnan mukaan.
Peruutusehdot riippuvat siitä, minkä hintatyypin valitset varausta tehdessäsi. Voit lukea juuri sinun varaustasi koskevat ehdot sähköpostitse lähetettävästä varausvahvistuksesta. Nämä ovat yleisimmät sivustollamme/sovelluksessamme olevat hintatyypit:
Kaikissa hotelleissamme on varattu rajoitettu määrä Standard- ja/tai Superior-huoneita, joita voi varata palkintopisteillä. Huonevaraus muilla hintavaihtoehdoilla ei siis vaikuta siihen, onko palkintopistehuoneita saatavilla. Hotellissa voi olla saatavilla vapaita huoneita normaaliin hintaan, vaikka palkintopistehuoneet olisivat loppuunvarattuja. Suosittelemme aina, että olet liikkeellä hyvissä ajoin halutessasi varata palkintopistehuoneen, erityisesti suosituimmissa kohteissamme, kuten Tukholmassa, Göteborgissa ja Malmössä.
Korkeintaan kaksi alle 9-vuotiasta lasta yöpyy hotelleissamme veloituksetta, kun he jakavat vuoteen vanhempansa/vanhempiensa kanssa. Näissä tapauksissa parivuode lasketaan kahdeksi vuoteeksi. Paikallisia poikkeuksia voi esiintyä, sillä joka hotellissa on oma käytäntönsä. Yli 9-vuotias lapsi tarvitsee oman vuodepaikan, mistä veloitetaan erillinen maksu kutakin yötä kohti.
Jos olet saanut hotellista varauskooodin ennen kongressia tai kurssia, sinun tulee ottaa yhteyttä hotelliin ja varata huone sitä kautta. Koodia ei voi käyttää hotellihuoneen varaamiseen Choice.fi-sivuston tai sovelluksemme kautta. Täältä löydät kaikki hotellit ja niiden yhteystiedot.
Are you sure you want to change language?
Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.