This site is protected by reCAPTCHA and the GooglePrivacy Policy and Terms of Service apply.
Olen saanut lahjakortin. Kuinka voin varata huoneen?
Mitä teen, jos en ole saanut lahjakorttia, mutta näen, että se on maksettu?
Pitääkö lahjakortin olla voimassa yöpymiseni aikana?
Voinko maksaa osittain digitaalisella lahjakortilla?
Voinko antaa digitaalisen lahjakortin lahjaksi?
Voinko antaa saamani lahjakortin lahjaksi?
Voinko yhdistää palkintopisteitä Be My Guest -lahjakorttiin?
Voinko ostaa lahjakortin palkintopisteillä?
Kuinka käytän lahjakortin, jossa on koodi LGIFT?
Olen saanut Be My Guest -nimisen lahjakortin. Kuinka voin varata huoneen?
Kuinka käytän lahjakortin, jonka arvo on kiinteä?
Voitteko korvata kadottamani lahjakortin?
Haluan ostaa lahjakortin. Millaisia vaihtoehtoja tarjoatte?
Mitkä ehdot koskevat digitaalisia lahjakortteja?
Kyllä, sinulla on 14 päivän peruutusoikeus koskien kaikkia lahjakortteja, joihin on merkitty summa. Ota yhteyttä asiakaspalveluun, jos haluat käyttää peruutusoikeuttasi.
Tarvitsetko apua?
Ole hyvä ja täytä viestilomake, niin voimme käsitellä pyyntösi. Saat vastauksen 3 työpäivän kuluessa.
Are you sure you want to change language?
Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.