!--island-Breadcrumbs:11-->
Mistä kohdasta sovellusta voin löytää jäsenkauteni ja tiedon siitä, milloin palkintopisteeni vanhenevat?
Siirry sovelluksessa välilehdelle "Palkintopisteet". Sieltä löydät kaikki jäsenkausiasi ja palkintopisteitäsi koskevat tiedot. Sieltä voit nähdä, milloin jäsenkautesi päättyy, aiemmat jäsenkautesi, kunakin ajankohtana vanhenevat pisteet, suoritetut palkintopistetapahtumat sekä sen, kuinka monta pistettä olet ansainnut.
Samankaltaiset kysymykset
Miksi en voi nähdä hotellivaraustani sovelluksessa?
Miksi en näe varaustani Omalla sivullani?
Voinko saada kuitin aiemmasta yöpymisestäni?
Kuinka voin peruuttaa huonevarauksen sovelluksessa?
Voinko käyttää Palveluasemaa, vaikka en ole tehnyt varaustani Strawberry.fi-sivuston kautta?
Miksi sovelluksessa ja varausvahvistuksessa oleva varausnumero poikkeavat toisistaan?
Mitkä ehdot koskevat sovellusta?
Merkitseekö Nordic Choicen nimenvaihdos jotakin minulle jäsenenä?
Miksi Nordic Choice Hotels vaihtaa nimensä Strawberryksi?
Miten minäkin voin liittyä Strawberryn jäseneksi?
Milloin ja mistä kohdasta sovellusta löydän jäsenenä saamani ravintolakupongin?
Voinko varata Be My Guest -edun ystävälleni ja ottaa mukaani useampia aamiaisvieraita?
Voinko jakaa jäsenyyteni kumppanini kanssa?
Millä kielillä sovellus on käytettävissä?
Voinko peruuttaa Monday Breakfast -varaukseni?
Saanko jäsenetuja, kun varaan verkkoperustaisten varaussivustojen, kuten sivustojen Booking.com, Expedia.com, Hotels.com tms. kautta?
Kuinka ravintolakupongit toimivat?
Kuinka voin lisätä minibaarista ottamani tuotteet huonelaskuuni?
Minulla on korkea jäsentaso toisessa hotelliketjussa. Voitteko sovittaa tasoni siinä tapauksessa, että siirrän jäsenyyteni teidän ketjuunne?
Kuinka voin päivittää henkilökohtaiset tietoni sovelluksessa?
Voinko syödä useamman kuin yhden aamiaisen, jos vieraani yöpyy useampia öitä?
En ole saanut lisäpalkintopisteitä pistekampanjan, kuten tupla- tai triplapalkintopiste- tai Mastercard-kampanjan, jälkeen. Miksi?
Voinko maksaa yhden useista peräkkäisistä öistä palkintopisteillä?
Miksi en löydä varaustani sovelluksesta?
Onko Monday Breakfast kaikkien jäsenten käytettävissä?
Olen tehnyt useita varauksia omalle nimelleni – voinko käyttää palveluasemaa?
Millaisten asioiden hoitamiseen voin käyttää chattia?
Saanko palkintopisteitä, jos minulla on varaus, mutta en kirjaudu sisään?
Voinko varata huoneen muille Member Price -hintaan?
Voinko maksaa lisäveloitukset check-outin yhteydessä palveluasemalla?
Voivatko jäsenet ansaita palkintopisteitä Monday Breakfast -edusta?
Haluan varata palkintoyön, mutta löydän vain hotellihuoneita, jotka voi maksaa normaaleilla maksutavoilla. Miksi?
Voinko maksaa yöpymiseni osittain palkintopisteillä?
Onko mobiiliavain käytössä hotellissa, jossa aion yöpyä?
Kuinka aktivoin Red Carpet -edun?
Mikä on Be My Guest?
Onko olemassa rajaa sille, kuinka monta Monday Breakfast -aamiaista voin varata?
Mikä Monday Breakfast on?
Kuinka paljon Monday Breakfast maksaa?
Tuleeko minun varata pöytä?
Miksi minun tulee käyttää sisäänkirjautumiseen kaksivaiheista todennusta?
Mitä kaksivaiheinen tunnistautuminen tarkoittaa ja kuinka se toimii?
Mistä löydän Strawberryn jäsenehdot?
Mikä on Red Carpet?
Kuinka paljon palkintopisteitä saan kustakin yöpymisestä?
Kuinka poistan Red Carpet -edun käytöstä?
Saanko palkintopisteitä ravintolavierailuistani hotellienne ravintoloissa?
Voinko varata palkintoyön sovelluksessa?
Kuinka voin kopioida jäsennumeroni sovelluksessa?
Kuinka voin varata Be My Guest -edun?
Onko asiasi kiireellinen?
Soita meille numeroon: +46 771 666 700
Aukioloajat pääsiäisenä:
Torstai
Suljettu
Perjantai
Suljettu
Lauantai
10:00 - 15:00
Sunnuntai
Suljettu
Maanantai
Suljettu
Normaalit aukioloajat:
Ma-pe
09:00 - 21:00
La
10:00 - 18:00
Su ja juhlapyhät
Suljettu
Ota meihin yhteyttä