This site is protected by reCAPTCHA and the GooglePrivacy Policy and Terms of Service apply.
Miksi en voi nähdä hotellivaraustani sovelluksessa?
Voinko saada kuitin aiemmasta yöpymisestäni?
Kuinka voin peruuttaa huonevarauksen sovelluksessa?
Voinko käyttää palveluasemaa, vaikka en ole tehnyt varaustani Choice.fi-sivuston kautta?
Mitkä ehdot koskevat Nordic Choice Hotelsin sovellusta?
Kuinka voin lisätä minibaarista ottamani tuotteet huonelaskuuni?
Olen tehnyt useita varauksia omalle nimelleni – voinko käyttää palveluasemaa?
Voinko maksaa lisäveloitukset check-outin yhteydessä palveluasemalla?
Kuinka voin kopioida jäsennumeroni sovelluksessa?
Millaisten asioiden hoitamiseen voin käyttää chattia?
Onko mobiiliavain käytössä hotellissa, jossa aion yöpyä?
Kuinka voin päivittää henkilökohtaiset tietoni sovelluksessa?
Millä kielillä sovellus on käytettävissä?
Milloin ja mistä kohdasta sovellusta löydän jäsenenä saamani ravintolakupongin?
Näin käy silloin, jos olet tehnyt varauksesi jonkin toisen kanavan kuin verkkosivustomme tai sovelluksemme kautta. Tällöin näet yhden varausnumeron vahvistuksessa ja toisen sovelluksessa tai Omalla sivullasi. Älä ole kuitenkaan huolissasi, sillä varaus on vahvistettu ja tulet nauttimaan samasta upeasta palvelustamme, varaustavastasi riippumatta.
Tarvitsetko apua?
Ole hyvä ja täytä viestilomake, niin voimme käsitellä pyyntösi. Saat vastauksen 3 työpäivän kuluessa.
Are you sure you want to change language?
Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.