ValikkoSulje

Hei! Kuinka voimme auttaa sinua?

Miksi en löydä varaustani sovelluksesta?

Etkö löydä varausta? Varauksen tekemisen jälkeen voi kulua yksi tunti ennen kuin sen tiedot näkyvät sovelluksessa. Oletko odottanut kauemmin? On olemassa useita mahdollisia syitä sille, miksi varauksesi ei näy sovelluksessa:

  • Varaukset, jotka on tehty muiden matkanvarauspalveluiden (esim. Booking.com, Hotels.com tai Expedia) kautta, eivät yhdisty Nordic Choice Clubin jäsennumeroosi eivätkä siksi ole nähtävillä sovelluksessa.
  • Varaukset, jotka on tehty ilman sisäänkirjautumista, eivät näy sovelluksessa. Sama koskee Asiakaspalvelun tai hotellin puolestasi tekemiä varauksia, mikäli et ole ilmoittanut heille jäsennumeroasi.
  • Hotelli ei vielä saatavilla sovelluksessa. Teemme kaikkemme siirtääksemme kaikki hotellimme järjestelmään, joka tukee sovellusta. Tällä hetkellä jäljellä on vielä muutamia hotelleja, jotka eivät tue sovellusta.

Voit lisätä puuttuvia varauksia siirtymällä sovelluksessa välilehdelle "Vierailuni" ja valitsemalla "Lisää puuttuva varaus". Halutessasi asiakaspalvelu voi myös auttaa sinua.

Tarvitsetko apua?

Ole hyvä ja täytä viestilomake, niin voimme käsitellä pyyntösi. Saat vastauksen 3 työpäivän kuluessa.

Valmis!

Salasanasi on päivitetty. Nyt voit jatkaa tekemällä jotakin hauskempaa, kuten varata unelmayöpymisesi!

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.