!--island-Breadcrumbs:11-->
Onko mobiiliavain käytössä hotellissa, jossa aion yöpyä?
Useat hotellimme tukevat mobiiliavainta ja monet muut ovat pian tämän ominaisuuden tuen piirissä. Kuten voit kuvitella, kyseessä on toimenpide, joka vaatii hotellin kaikkien huoneiden ovien muuttamisen, joten prosessi etenee hitaasti, mutta varmasti. Teemme kaikkemme voidaksemme tarjota tämän ominaisuuden mahdollisimman monessa hotellissa.
Samankaltaiset kysymykset
Miksi en voi nähdä hotellivaraustani sovelluksessa?
Voinko saada kuitin aiemmasta yöpymisestäni?
Kuinka voin peruuttaa huonevarauksen sovelluksessa?
Voinko käyttää Palveluasemaa, vaikka en ole tehnyt varaustani Strawberry.fi-sivuston kautta?
Miksi sovelluksessa ja varausvahvistuksessa oleva varausnumero poikkeavat toisistaan?
Mitkä ehdot koskevat sovellusta?
Milloin ja mistä kohdasta sovellusta löydän jäsenenä saamani ravintolakupongin?
Millä kielillä sovellus on käytettävissä?
Kuinka voin lisätä minibaarista ottamani tuotteet huonelaskuuni?
Mistä kohdasta sovellusta voin löytää jäsenkauteni ja tiedon siitä, milloin palkintopisteeni vanhenevat?
Kuinka voin päivittää henkilökohtaiset tietoni sovelluksessa?
Miksi en löydä varaustani sovelluksesta?
Olen tehnyt useita varauksia omalle nimelleni – voinko käyttää palveluasemaa?
Millaisten asioiden hoitamiseen voin käyttää chattia?
Voinko maksaa lisäveloitukset check-outin yhteydessä palveluasemalla?
Voinko varata palkintoyön sovelluksessa?
Kuinka voin kopioida jäsennumeroni sovelluksessa?
Onko asiasi kiireellinen?
Soita meille numeroon: +46 771 666 700
Aukioloajat pääsiäisenä:
Torstai
Suljettu
Perjantai
Suljettu
Lauantai
10:00 - 15:00
Sunnuntai
Suljettu
Maanantai
Suljettu
Normaalit aukioloajat:
Ma-pe
09:00 - 21:00
La
10:00 - 18:00
Su ja juhlapyhät
Suljettu
Ota meihin yhteyttä