This site is protected by reCAPTCHA and the GooglePrivacy Policy and Terms of Service apply.
Miksi en voi nähdä hotellivaraustani sovelluksessa?
Voinko saada kuitin aiemmasta yöpymisestäni?
Kuinka voin peruuttaa huonevarauksen sovelluksessa?
Voinko käyttää palveluasemaa, vaikka en ole tehnyt varaustani Choice.fi-sivuston kautta?
Miksi sovelluksessa ja varausvahvistuksessa oleva varausnumero poikkeavat toisistaan?
Mitkä ehdot koskevat Nordic Choice Hotelsin sovellusta?
Kuinka voin lisätä minibaarista ottamani tuotteet huonelaskuuni?
Olen tehnyt useita varauksia omalle nimelleni – voinko käyttää palveluasemaa?
Voinko maksaa lisäveloitukset check-outin yhteydessä palveluasemalla?
Kuinka voin kopioida jäsennumeroni sovelluksessa?
Millaisten asioiden hoitamiseen voin käyttää chattia?
Kuinka voin päivittää henkilökohtaiset tietoni sovelluksessa?
Millä kielillä sovellus on käytettävissä?
Milloin ja mistä kohdasta sovellusta löydän jäsenenä saamani ravintolakupongin?
Useat hotellimme tukevat mobiiliavainta ja monet muut ovat pian tämän ominaisuuden tuen piirissä. Kuten voit kuvitella, kyseessä on toimenpide, joka vaatii hotellin kaikkien huoneiden ovien muuttamisen, joten prosessi etenee hitaasti, mutta varmasti. Teemme kaikkemme voidaksemme tarjota tämän ominaisuuden mahdollisimman monessa hotellissa.
Tarvitsetko apua?
Ole hyvä ja täytä viestilomake, niin voimme käsitellä pyyntösi. Saat vastauksen 3 työpäivän kuluessa.
Are you sure you want to change language?
Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.