This site is protected by reCAPTCHA and the GooglePrivacy Policy and Terms of Service apply.
Miksi en voi nähdä hotellivaraustani sovelluksessa?
Voinko saada kuitin aiemmasta yöpymisestäni?
Kuinka voin peruuttaa huonevarauksen sovelluksessa?
Voinko käyttää palveluasemaa, vaikka en ole tehnyt varaustani Choice.fi-sivuston kautta?
Miksi sovelluksessa ja varausvahvistuksessa oleva varausnumero poikkeavat toisistaan?
Mitkä ehdot koskevat Nordic Choice Hotelsin sovellusta?
Kuinka voin lisätä minibaarista ottamani tuotteet huonelaskuuni?
Olen tehnyt useita varauksia omalle nimelleni – voinko käyttää palveluasemaa?
Voinko maksaa lisäveloitukset check-outin yhteydessä palveluasemalla?
Kuinka voin kopioida jäsennumeroni sovelluksessa?
Millaisten asioiden hoitamiseen voin käyttää chattia?
Onko mobiiliavain käytössä hotellissa, jossa aion yöpyä?
Kuinka voin päivittää henkilökohtaiset tietoni sovelluksessa?
Millä kielillä sovellus on käytettävissä?
Kuponki toimitetaan sovellukseen check-inin jälkeen silloin, kun yövyt jossakin niistä monista hotelleista, jotka ovat saatavilla sovelluksessa. Löydät kupongin kyseisen varauksen yhteydestä. Jos yövyt hotellissa, jota ei löydy sovelluksesta, saat sen sijaan fyysisen kupongin check-inin yhteydessä. Yksi kuponki aktivoidaan kutakin hotellissa yöpymääsi yötä kohti. Käyttämättömät kupongit vanhenevat ja katoavat sovelluksesta yön aikana. Kuponkeja ei voi tallentaa ja käyttää useita kuponkeja samalla kerralla. Apple-puhelimissa vaaditaan vähintään iOS13-versio ja iPhone 6 tai uudempi malli, jotta sovellus toimii.
Tarvitsetko apua?
Ole hyvä ja täytä viestilomake, niin voimme käsitellä pyyntösi. Saat vastauksen 3 työpäivän kuluessa.
Are you sure you want to change language?
Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.