Tämä sivu on tarkoitettu uudemmille selaimille. Parhaan vierailukokemuksen aikaansaamiseksi, ole hyvä ja päivitä selaimesi uudempaan versioon.

Quality Airport Hotel Gardermoen Jessheim ,  Norja

Näytä kaikki hotellit kohteessa Oslon lentoasema, Norja

Quality Airport Hotel Gardermoen

Jessheim,  Norja

Tervetuloa uuteen Quality Airport Hotel™ Gardermoen -hotelliin!
15. maaliskuuta 2018 avasimme jälleen ovet tähän täyden palvelun kokoushotelliin, josta on lyhyt matka niin Norjan kauniiseen luontoon kuin lentokentällekin. Me olemme käteisetön hotelli.

Quality Airport Hotel Gardermoen 3,5 5
TripAdvisor Traveller Rating  
Quality Airport Hotel Gardermoen

Tervetuloa Quality Airport Hotel Gardermoen -hotelliin! Onko sinulla vierailuusi liittyviä kysymyksiä? Toivomme, että löydät vastaukset täältä.

Pysäköinti

Quality Airport Hotel Gardermoen -hotellin yhteydestä löytyy 300 pysäköintipaikkaa. Ota yhteyttä vastaanottoon, jos sinulla on pysäköintiin liittyviä kysymyksiä.

Matkatavaroiden säilytys

Tarjoamme teille mahdollisuuden matkatavaroidenne säilytykseen sekä vierailuanne ennen että sen jälkeen.

Wi-Fi

Jokaisessa hotellihuoneessa ja yhteisissä tiloissa on maksuton, langaton internet-yhteys. Saat muodostettua internet-yhteyden joko noutamalla tunnukset vastaanotosta tai käyttämällä Nordic Choice Club -jäsennumeroasi. Helppoa ja yksinkertaista.

Lentokenttäbussi

Lentokenttäbussi kulkee lentokentän ja hotellin väliä useita kertoja tunnissa. Ota meihin yhteyttä saadaksesi lisätietoja tarkemmista aikatauluista.

Puuttuuko jotakin?

Unohditko jotakin pakatessasi? Ei huolta, vastaanotostamme löytyy valikoima tarpeellisia hygieniatarvikkeita, kuten hammasharja ja -tahna, partaveitsi ja -vaahto, sampoo ja hoitoaine, kengänkiillotusaine sekä paljon muuta. Kaipaatko jotakin, mitä meillä ei ole varastossa? Autamme halutessasi sen hankkimisessa.

Huonetyypin korotus

Juhlitko jotain erityistä vai haluatko vain hemmotella itseäsi ylellisellä vierailulla? Ota meihin yhteyttä, niin autamme sinua järjestelyissä.

Käteisetön hotelli

Quality Airport Hotel Gardemoen on käteisetön hotelli. Kokonaisuudessaan käteisettömyys tarkoittaa turvallisempaa työympäristöä työntekijöillemme ja sitä, että henkilökuntamme voi yhä enenevässä määrin keskittyä palvelemaan hotellin vieraita. Vieraillemme tämä tarkoittaa lisääntynyttä turvallisuuden tunnetta sekä nopeampaa ja varmempaa maksutapahtumaa. Hyväksymme kaikki yleisimmät pankki- ja luottokortit. Ole hyvä ja ota meihin yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää.

Check-in ja check-out

Sisäänkirjautuminen klo 15.00 alkaen
Uloskirjautuminen viimeistään klo 12.00

Aamiainen

Maanantai: 06.30 - 10.00
Tiistai: 06.30 - 10.00
Keskiviikko: 06.30 - 10.00
Torstai: 06.30 - 10.00
Perjantai: 06.30 - 10.00
Lauantai: 06.30 - 10.00
Sunnuntai: 07.00 - 10.30

Lounas

Maanantai: 11.30 - 13.00
Tiistai: 11.30 - 13.00
Keskiviikko: 11.30 - 13.00
Torstai: 11.30 - 13.00
Perjantai: 11.30 - 13.00
Lauantai: 11.30 - 13.00
Sunnuntai: vain ennakkovarauksella

Päivällinen

Maanantai: 17.00 - 22.00
Tiistai: 17.00 - 22.00
Keskiviikko: 17.00 - 22.00
Torstai: 17.00 - 22.00
Perjantai: 17.00 - 22.00
Lauantai: 17.00 - 22.00
Sunnuntai: 17.00 - 22.00

Kuntosali

Uusi state-of-the-art-kuntosalimme avaa ovensa 15. kesäkuuta 2018.

Aukioloaikamme voivat poiketa kesäisin sekä juhlapyhinä. Ota meihin yhteyttä saadaksesi lisätietoja tarvitsemastasi ajankohdasta.

Etkö ole vielä jäsen? Saat jopa 25% alennusta!

Etkö ole vielä jäsen? Tilaa uutiskirjeemme ja saat jopa 25%:n tervetuliaisalennuksen

Ei kiitos!

Yritä uudelleen

Etkö ole vielä jäsen? Saat jopa 25% alennusta!
Kiitos tilauksesta!

Saat pian sähköpostiviestin, jossa on hyviä tarjouksia

2.540.341.000 28
Varauskoodi

Onko sinulla varauskoodi? Syötä se tähän nähdäksesi saatavuuden. Jos haluat tehdä varauksen yrityssopimuksen avulla, palkintopisteillä tai jäsenhintaan: Kirjaudu sisään

Tallenna

Kenttä, johon varauskoodi tulee syöttää, ei voi olla tyhjä

Valitut huoneet

huone Poista huone

Lisää huone
Varauskoodisi on tallennettu

Varauskoodi on nyt lisätty.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.