Information about COVID-19

Read about how we, as a hotel chain, act in connection to the coronavirus, and what applies for changes and cancellations here

 
Tämä sivu on tarkoitettu uudemmille selaimille. Parhaan vierailukokemuksen aikaansaamiseksi, ole hyvä ja päivitä selaimesi uudempaan versioon.

CSR in Nordic Choice Hotels

Animal welfare

In cooperation with WWF and The Norwegian Animal Protection Alliance, we developed our own guidelines for the purchase of fish, shellfish and meat. This ‘shopping guide’ explains what our 170 hotels should avoid.

As a major hotel chain with many restaurants, we want to take charge over the food on offer. This way we avoid putting further pressure on endangered species or supporting environmentally harmful production. The guidelines explain what our hotels should avoid serving our guests.

Our hotels should avoid certain products

The background for our so-called ‘Red List’ is the fact that a lot of food is produced in ways that harm the environment or provide unsatisfactory animal welfare. Endangered species are also on the list. We want to be clear about what food products should be avoided, in order to avoid an increase in their demand.

The ‘Red List’ is updated annually, based on input from WWF, The Norwegian Animal Protection Alliance, The Norwegian Biodiversity Information Centre and The Swedish Species Information Centre.

 

Saat jopa 25% alennusta!

Tilaa uutiskirjeemme ja saat jopa 25%:n tervetuliaisalennuksen

Ei kiitos!

Yritä uudelleen

Saat jopa 25% alennusta!
Kiitos tilauksesta!

Saat pian sähköpostiviestin, jossa on hyviä tarjouksia

2.564.392.007 21
Varauskoodi

Onko sinulla varauskoodi? Syötä se tähän nähdäksesi saatavuuden. Jos haluat tehdä varauksen yrityssopimuksen avulla, palkintopisteillä tai jäsenhintaan: Kirjaudu sisään

Tallenna

Kenttä, johon varauskoodi tulee syöttää, ei voi olla tyhjä

Valitut huoneet

huone Poista huone

Lisää huone
Varauskoodisi on tallennettu

Varauskoodi on nyt lisätty.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.