Tämä sivu on tarkoitettu uudemmille selaimille. Parhaan vierailukokemuksen aikaansaamiseksi, ole hyvä ja päivitä selaimesi uudempaan versioon.

Klaus K Hotel Helsinki ,  Suomi

Näytä kaikki hotellit kohteessa Helsinki, Suomi

Klaus K Hotel

Helsinki,  Suomi

Klaus K Hotelli sijaitsee Helsingin sydämessä Mannerheimintien ja Erottajan risteyksessä, kauniissa kansallisromanttisessa rakennuksessa.

Klaus K Hotel 4 5
TripAdvisor Traveller Rating  

TripAdvisor Traveller Rating

4
1896 arvostelua
4,5
Palvelu
4,5
Nukkuminen
4
Hinta-laatusuhde
4,5
Siisteys
5
Sijainti
4
Huoneet
5

Kaunis, rauhallinen hotelli

26. huhtikuuta 2022, Turku, Suomi, jannek989

Yhden yön visiitti. Hieno hotelli ja huone. Kylpyamme kruunasi huoneen. Aamupala oli erinomainen ja runsas. Huone oli hiljainen, ei kuulunut naapurihuoneet eikä katumelu. Huone oli tyylikäs, elegantti…

Yhden yön visiitti. Hieno hotelli ja huone. Kylpyamme kruunasi huoneen. Aamupala oli erinomainen ja runsas. Huone oli hiljainen, ei kuulunut naapurihuoneet eikä katumelu. Huone oli tyylikäs, elegantti sisustus. Tilasimme ruoan huoneeseen huonepalvella. Ruoka oli hyvää. Hyvä reissu.
Lue lisää
5

Pieni mutta toimiva

19. joulukuuta 2021, Helsinki, Suomi, SariJ135

Hieman sokkeloinen, ahdas hotelli loistavalla paikalla.Super mini huone toimi yhdelle, hyvä sänky ja iso wc.Siistiä, vaikka vähän kulunutta.Hiljainen yö, peltiin hakkaava sade tuuditti uneen. Aamiaise…

Hieman sokkeloinen, ahdas hotelli loistavalla paikalla.Super mini huone toimi yhdelle, hyvä sänky ja iso wc.Siistiä, vaikka vähän kulunutta.Hiljainen yö, peltiin hakkaava sade tuuditti uneen. Aamiaisella hyvin myös gluteenitonta tarjolla, kiitos riisipuurosta. Osa aamiaistarjoilijoista ilman maskia salissa ja pöydät olisi hyvä pyyhkiä asiakkaiden välissä. Kokemuksena kaiken kaikkiaan hyvä, suosittelut.

Omistajan vastaus

26. huhtikuuta 2022

Hei SariJ135, Kiitos paljon kun olit meillä vieraana sekä palautteestasi. Se on meille arvokasta. Mukava kuulla että viihdyit. Tervetuloa uudelleen! Ystävällisin terveisin, Marjo Huhta Vastaanottopäällikkö Klaus K Hotelli

Lue lisää
1

Kaukana luksuksesta

6. joulukuuta 2021, Tuusula, Suomi, joonash858

Vierailimme Klaus K hotellissa 2021 joulukuun alussa. Odotimme hotellilta hieman enemmän, kun mielessämme hotelli on profiloitunut laadukkaaksi hotelliksi. Vastaanotossa kaikki sujui hyvin ja saimm…

Vierailimme Klaus K hotellissa 2021 joulukuun alussa. Odotimme hotellilta hieman enemmän, kun mielessämme hotelli on profiloitunut laadukkaaksi hotelliksi. Vastaanotossa kaikki sujui hyvin ja saimme avaimet viettämään ylellistä yöpymistä luksus hotellissa - miten voikaan olla kaukana luksuksesta, kun saavuimme huoneeseen. Huoneemme oli desire king tason huone, jonka tiesimme olevan sisustettu alkuperäisen mukaisesti. Huone oli oikeasti alkuperäinen, myös niitä kuluneita huonekaluja myöten. En ole missään 1-2 tähden hotellissa edes nähnyt yhtä huono kuntoisia huonekaluja ja kyllähän laadukkaan hotellihuoneen merkkeihin kuuluu seinästä pois rapisevat maalit. Ei näin! Vastaanotto ei edes oikeastaan pahoitellut tätä virhettä tai ehdottanut mitään kompensaatiota. Aamupala oli porrastettu 1h aikaikkunoihin, mutta linjastoa ei ollut suhteutettu mitenkään tähän muutokseen. Kaikki asiakkaat oli hermostuneita ja ärsyyntyneitä, koska ruokaa joutui jonottamaan pahimmillaan 30min ennen kuin pääsi syömään. Kokonaisuutena järkyttävä kokemus.

Omistajan vastaus

8. joulukuuta 2021

Kiitos palautteestanne! Olen todella pahoillani, että käyntinne meillä Klaus K:ssa ei ollut onnistunut. Pahoittelen, että viestintämme koskien alkuperäistä sisustusta ei ole ollut selkeää. Koitamme löytää parempia sanamuotoja näitä alkuperäisiä huoneita kuvaamaan. Teemme samalla erityisesti kaikkemme, että pääsisimme pian uudistamaan näitä huoneitamme ja tarjoamaan positiivisemman kokemuksen vieraillemme. Toivottavasti saamme myös teidät vieraaksemme vielä tulevaisuudessa ja voimme tarjota teille sen positiivisen kokemuksen, jonka meillä odotittekin saavanne. Parhain terveisin, Marika Mäkelä Hotellinjohtaja Klaus K

Lue lisää
2

Hotellin parhaat päivät ovat takana päin

24. marraskuuta 2021, Suomi, Lost_in_paradise_13

Vielä muutama vuosi sitten Klaus K. tuntui vierailuilla aidosti boutique-hotellilta, mutta viimeisin käyntini todisti, että puitteet ovat nuhjaantuneet, aamiainen on supistunut ja palvelu jää muiden v…

Vielä muutama vuosi sitten Klaus K. tuntui vierailuilla aidosti boutique-hotellilta, mutta viimeisin käyntini todisti, että puitteet ovat nuhjaantuneet, aamiainen on supistunut ja palvelu jää muiden vastaavan hintaluokan hotellien tason alle. Saapuessa alkuillasta minulle kerrottiin että huoneeni ei vielä ole valmis. Jonkin aikaa odoteltuani (sain taskulämpimän kuohuvalasin kompensaationa) sain huoneen ilman pahoitteluja tai mitään harmituksen osoituksia. Odottellessani huonettani vastaanoton luona sain kuunnella lukuisten asiakkaiden saavan valita pihan puolen tai kadunpuolen huoneita saman huonekategorian piirissä kuin minä. Aamiainen ei ollut enää sitä, mitä se joku vuosi sitten oli, ja taso on laskenut perusketjujen tasolle sokeritiivistetuoremehuineen. Lisäksi huoneeni valaistus oli todella pimeä ja huone on jotenkin yleisesti melko nuhjuinen hintatasoon nähden.

Omistajan vastaus

8. joulukuuta 2021

Kiitos paljon arviostanne! Olette aivan oikeassa siinä, että huoneet ovat parhaat päivänsä nähneet ja teemme kovasti töitä sen eteen, että voisimme pian kertoa uudistuksista hotellissamme. Viimeinen 21 kuukautta ovat valitettavasti olleet meille erittäin haastavia aikoja tätä silmällä pitäen, mutta uskomme, että tulevaisuus on valoisampi ja parhaat päivämme ovat vielä edessä päin. Aamiaisen osalta on ikävä kuulla, että koitte laadun heikentyneen. Olemme koittaneet pandemian aikana muokata sitä aktiivisesti muuttuneen asiakaskunnan mieleen paremmin sopivaksi. Olemme kuitenkin tehneet mahdollisimman vähän muutoksia tuotevalikoimaan aivan viimeisten vuosien aikana ja meillä on esimerkiksi aamiaisella samat täysmehut kuin aikaisemminkin. Toki vuosien aikana on aamiainen varmasti muuttunut siitä mitä se oli Klaus K:n avatessa 16 vuotta sitten. Säädämme aamiaisen valikoimaa aktiivisesti palautteita kuunnellen ja arvostammekin saamaamme palautetta sen osalta erityisen paljon. Olen todella pahoillani tapahtuneesta saapuessanne ja toivoisin, että voisimme keskustella tästä lisää. Olisiko teidän mahdollista ottaa minuun yhteyttä marika.makela@klauskhotel.com. Mukavia pakkaspäiviä toivottaen ja ystävällisin terveisin, Marika Mäkelä, Hotellinjohtaja Klaus K

Lue lisää
4

Rva

17. heinäkuuta 2021, , sannam342

Oikeen mukava ja siisti hotelli hyvällä sijainnilla. Raitiovaunupysäkit heti hotelli ulkopuolella. Henkilökunta avuliasta ja mukavaa, huoneet siistit ja aamupala laadukas. Ei mitään valittamista ho…

Oikeen mukava ja siisti hotelli hyvällä sijainnilla. Raitiovaunupysäkit heti hotelli ulkopuolella. Henkilökunta avuliasta ja mukavaa, huoneet siistit ja aamupala laadukas. Ei mitään valittamista hotellista.
Lue lisää

Saat jopa 25% alennusta!

Ei kiitos!

Yritä uudelleen

Saat jopa 25% alennusta!
Kiitos tilauksesta!

Saat pian sähköpostiviestin, jossa on hyviä tarjouksia

2.564.413.003 23
Varauskoodi

Onko sinulla varauskoodi? Syötä se tähän nähdäksesi saatavuuden. Jos haluat tehdä varauksen yrityssopimuksen avulla, palkintopisteillä tai jäsenhintaan: Kirjaudu sisään

Tallenna

Kenttä, johon varauskoodi tulee syöttää, ei voi olla tyhjä

Valitut huoneet

huone Poista huone

Lisää huone
Varauskoodisi on tallennettu

Varauskoodi on nyt lisätty.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.