Tämä sivu on tarkoitettu uudemmille selaimille. Parhaan vierailukokemuksen aikaansaamiseksi, ole hyvä ja päivitä selaimesi uudempaan versioon.

Clarion Hotel® Helsinki Helsinki ,  Suomi

Näytä kaikki hotellit kohteessa Helsinki, Suomi
  • Suuri, joustavasti muunneltavissa oleva kokoustila, joka sopii niin seurusteluun kuin esityksiin, Clarion Hotel Helsingissä
  • Kokoushuone koululuokkamaisella istuinjärjestelyllä, Clarion Hotel Helsingissä

Clarion Hotel® Helsinki

Helsinki,  Suomi

Clarion Hotel Helsinki ja sen 78 metriä korkeat tornit ovat yksi Helsingin tunnetuimmista maamerkeistä. Hotellissa on upea 16. kerroksen kattouima-allas, Skyroom -baari, 425 tyylikästä huonetta, moderni tapahtumakeskus sekä Kitchen & Table -ravintola.

Clarion Hotel® Helsinki 4 5
TripAdvisor Traveller Rating  

TripAdvisor Traveller Rating

4
1166 arvostelua
4
Palvelu
4,5
Nukkuminen
4
Hinta-laatusuhde
4,5
Siisteys
4
Sijainti
4
Huoneet
2

Laatu heikentynyt merkittävästi parin vuoden takaisesta

29. elokuuta 2021, Helsinki, Suomi, SuperSpotter

Ennen vierailuamme olin yllättynyt nähdessäni Clarionin vasta 37. sijalla TripAdvisorin hotellilistauksessa, etenkin kun käyntimme vuonna 2019 oli ollut onnistunut. Nyt kuitenkin ymmärrän alhaisen sij…

Ennen vierailuamme olin yllättynyt nähdessäni Clarionin vasta 37. sijalla TripAdvisorin hotellilistauksessa, etenkin kun käyntimme vuonna 2019 oli ollut onnistunut. Nyt kuitenkin ymmärrän alhaisen sijoituksen täysin. Kokeilimme useita huoneita sisäänkirjautumisen jälkeen, kaikki haisivat viemäriltä. Kolmas haisi vähiten, joten siihen jouduimme tyytymään, ilmeisesti huoneissa ei oltu yövytty hetkeen. Ei kuitenkaan kovin mukava saapuminen. Henkilökunta etenkin vastaanotossa oli edelleen yhtä nyrpeää kuin kaksi vuotta sitten. Palautetta laitoin tästä silloinkin, mutta mikään ei ole muuttunut. Perusfraasit kyllä osataan, mutta heti jos asiakasta joutuu hieman enemmän auttamaan, niin hyvin selvästi kyllä näytetään, kuinka ikävää on asiakkaan palveleminen heidän mielestä. Jopa huonesiivoojat olivat ystävällisempiä kuin vastaanoton henkilökunta. Aamiainen oli yksi pahimmista kaaoksista mitä olen hotelleissa nähnyt. Koronaturvallisuudesta ei oltu huolehdittu laisinkaan. Henkilökunta valitti kuinka asiakkaat tulevat aamiaiselle milloin sattuu, mutta meille ei ainakaan oltu vastaanotossa puhuttu minkäänlaisesta porrastamisesta, kuten ei ilmeisesti monelle muullekaan. Useat kymmenet ihmiset tulivat samaan aikaan jo valmiiksi aivan täyteen aamiaistilaan, jossa mehulasin jonottamiseen kului 10 minuuttia ja liikkuminen oli lähes mahdotonta. Henkilökuntaa oli tasan kolme, ja he valittivatkin, kuinka heitä on töissä aivan liian vähän. Ilmeisesti hotelli on siis säästölinjalla. Yövyimme siis kaksi yötä, toisena aamuna emme turvallisuutemme takia menneet aamiaiselle ollenkaan, vaikka se huonehintaan kuuluikin. Plussana on edelleen tietenkin hienot näkymät useimmista huoneista, hyvin toimiva ilmastointi ja kätevä sijainti. Taso oli kuitenkin yllättävän paljon pudonnut vuodesta 2019, jonka takia en enää suosittele tätä hotellia. Ehkä jos ei tarvitse aamiaista, ja on vain yhden yön, niin se menettelee, mutta muuten kyllä yöpyisin jossain asiakasystävällisemmässä paikassa.

Omistajan vastaus

27. syyskuuta 2021

Hei SuperSpotter, Kiitos vierailustanne ja palautteestanne. Toivon, että kuitenkin viihdyitte meillä muutamista vastoinkäymisistä huolimatta. Pahoittelut mikäli huoneissa oli viemärin hajua, tämä ei ole tyypillistä hotellissamme. Kaikki vastaanoton vastaanottovirkailijamme ovat palvelualttiita ja alansa monivuotisia ammattilaisia, olen pahoillani mikäli teidän mielestä he vaikuttivat "nyrpeältä". Olen varma, että kyse on väärinymmärryksestä. Aamiainen tosiaan on viikonloppuisin hieman ruuhkainen, koska hotellimme on kovin suosittu. Tämän takia jaamme tunnin aamiaiskuponkeja kolmelle eri kattausajalle, jotta voisimme tasapainottaa ruuhkia nimeomaan koronan takia. Ilokseni voin kertoa, että olemme tuoneet myös huoneaamupalan takaisin, mikäli ei halua käydä aamiaisella ravintolassa. Kiitos kuitenkin vielä, että muistitte mainita meidän plussamme. Toivon, että palaatte meille vielä jatkossakin, olen varma että pystymme parempaan. Ystävällisin terveisin, Petteri Welcome Office

Lue lisää
4

Joululomalla

24. elokuuta 2021, , Kimmefive

Upea paikka käydä, vaikka ei yöpyisikään, mutta etenkin, kun yöpyy. Ravintola ylhäällä tarjoilee mukavat maisemat yli öisen Helsingin, kattokerroksessa saunaosastolla voi uida ja saunoa, välillä teras…

Upea paikka käydä, vaikka ei yöpyisikään, mutta etenkin, kun yöpyy. Ravintola ylhäällä tarjoilee mukavat maisemat yli öisen Helsingin, kattokerroksessa saunaosastolla voi uida ja saunoa, välillä terassilla vilvoitellen. Suosittelen 😋

Omistajan vastaus

24. syyskuuta 2021

Hei Kimmefive, Mukava kuulla, että vierailunne oli sujunut viihdyttävästi ja että palvelumme olivat olleet mieleiset. Toivottavasti näemme teidät vielä uudestaan Hotelli Clarion Helsingissä. Ystävällisin terveisin Miikka Night Manager

Lue lisää
2

Ei, ei ja ei

13. elokuuta 2021, Helsinki, Suomi, Mona K

Ei hotellihuoneessa mitään vikaa ole, mutta sky baari, josta saisi helposti tehtyä unelmien baarin näköaloineen, on kaksikymppisten nuorten paikka, jossa musiikki soi korvia särkevästi ja kaikki hieno…

Ei hotellihuoneessa mitään vikaa ole, mutta sky baari, josta saisi helposti tehtyä unelmien baarin näköaloineen, on kaksikymppisten nuorten paikka, jossa musiikki soi korvia särkevästi ja kaikki hieno, mistä voisi nauttia, on pilattu. Ei voi suositella nimeomaan baarin takia.

Omistajan vastaus

19. elokuuta 2021

Tervehdys Mona, Lämmin kiitos palautteestasi, ja siitä että otitte aikaa kirjoittaaksesi meille. Kiitos myös kun toit myös esille asioita joiden suhteen pääsemme vielä palveluamme kehittämään! Olen pahoillani ettei kokemuksenne Sky Roomin suhteen tällä kertaa vastannut odotuksianne - monille vieraillemme se on vierailun kohokohtia. Toivon kuitenkin että pääsisimme vielä toivottamaan teidät tervetulleeksi meille uudelleen. Ystävällisin terveisin, Jorma Pekkala Front Office Manager

Lue lisää
5

Suosikkihotelli Helsingissä

28. heinäkuuta 2021, Jyväskylä, Suomi, milaemi

Oltiin 3 yötä Clarionissa heinäkuun lopussa. Toinen kerta tässä hotellissa, eikä toivottavasti viimeinen. Erittäin tyytyväisiä oltiin edelleen. Huone oli hieno, näköalat merelle upeat. Aamupala oli eh…

Oltiin 3 yötä Clarionissa heinäkuun lopussa. Toinen kerta tässä hotellissa, eikä toivottavasti viimeinen. Erittäin tyytyväisiä oltiin edelleen. Huone oli hieno, näköalat merelle upeat. Aamupala oli ehkä paras mitä olemme koskaan hotelleissa syöneet. Erikoismaininta mangosmoothiesta Kattoterassin uima-allas näköaloineen oli upea. Hyvä että piti varata sinne aika etukäteen, sillä viime vuonna uimassa oli enemmän ruuhkaa. Palvelu vastaanotossa oli ystävällistä. Käsidesiä ja maskeja oli saatavilla monessa paikassa. Tulemme varmasti uudestaan, jos vain budjetti riittää!

Omistajan vastaus

29. heinäkuuta 2021

Tervehdys Milal365, Lämmin kiitos palautteestasi, ja siitä että otitte aikaa kirjoittaaksesi meille. Oli mukavaa lukea positiivisia kommenttejasi palveluistamme - Upeaa kun viihdyitte meillä! : ) Koko henkilökuntamme puolesta aurinkoista kesää sinulle, ja toivottavasti näemme pian uudelleen! Ystävällisin terveisin, Jorma Pekkala Front Office Manager

Lue lisää
3

Mielestämme ei ihan viiden tähden hotelli

5. heinäkuuta 2021, Helsinki, Suomi, Together_Forever69

Sisäänkirjautuminen: Sujui ihan hyvin ja nopeasti lauantaina päivällä. Huone: + 11 kerroksesta hyvät näköalat + Erittäin hyvä sänky!!! Yleensä sängyt ovat liian kovia. + Kaksi hyväätyynyvaihtoehtoa +…

Sisäänkirjautuminen: Sujui ihan hyvin ja nopeasti lauantaina päivällä. Huone: + 11 kerroksesta hyvät näköalat + Erittäin hyvä sänky!!! Yleensä sängyt ovat liian kovia. + Kaksi hyväätyynyvaihtoehtoa + Huoneisiin hyvät opasteet käytäviltä - saippuat ja shampoot erittäin pistävän tuoksuisia jos allerginen. Miestäni ei häirinnyt tuoksujen voimakkuus. En ymmärrä miten "Rituals"-merkkinen tuotesarja (Rituals of happy buddha) liittyy tämän tasoiseen hotelliin, mehän olemme Suomessa. - meiltä puuttui kylpytakit ja kylpytossut - olisi ollut kiva joku pieni tervetuliais yllätys huoneessa (esim. kuohuviini, pieni viinipullo tms),mekin tulimme tänne juhlistamaan pyöreitä ja se oli tiedossa. - ilmastointi voisi olla säädettävä,nyt se puhalsi kovaa niin että aamulla oli kurkku kipeä ja ääni käheänä. - vaikka olimme kerroksessa 11, niin kerroksen 16 baarin jytä kuuluu yhteen asti yöllä huoneeseemme asti häiritsevästi Hissit ja yleiset tilat: + kivoja istuinryhmiä oli siellä täällä + Upeat näkymät hissistä ulos! - hissejä liian vähän ihmismäärään nähden. Ja niihin pakkautui paljon yli 10 ihmistä vaikka rajoitus oli neljä. Kannattaa varata aamulla ja muutenkin aikaa että pääset ylimmistä kierroksista hissillä kulkemaan. Uima-allas ja sauna + Miesten puoli saunasta ja pukuhuoneesta oli siisti + Altaan vesi oli sopivan lämmintä mutta kuitenkin virkistävää - Naisten puoli suihkutiloista oli sotkuinen, ei edes yhden tähden arvoinen. Suihkussa jäi termostaatti käteen ,kun toisessa suihkussa sitä ei ollut lainkaan. Suihku oli kokonaisuudessaan vajaatoiminen. Sky Room + Upeat näköalat + Erinomaiset chipsit ja dippi,suosittelemme!(maksoi 5€) + Hyvät drinkit,ei liian vahvoja - yksitoikkoista musiikkia - ynseä dj,kun häneltä kävi toivomassa musiikkia (useat kävivät), niin kaveri ei suostunut soittamaan kuin sitä"hänen tyylistä" trance/clubmusiikkiaan vain. - Sky Roomissa oli iso mieslauma juhlimassa, he olivat ympäripäissään eikä heitä heitetty ulos häiritsevästä käyttäytymisestään huolimatta (yleensä jos ihmiset ovat tässä kunnossa baarissa, heidät ohjataan ulos), ja tämän pitäisi olla tasokas hotelli. Henkilökunta kyllä huomasi miehet,mutta eivät tehneet mitään. - tänne joutuu jonottamaan jos tulee liian myöhään, nyt ollessamme siellä,niin puoli kymmenen aikaan oli jonot oven suussa Aamupala + erikoisruokavaliot oli otettu hyvin huomioon,mm gluteeniton. Joskin ne oli vaikea löytää sieltä + Erittäin monipuolinen ja hyvä aamupala. Kaiken kaikkiaan joka puolella hotellissa palvelu oli hyvää lukuunottamatta DJ:tä.

Omistajan vastaus

25. heinäkuuta 2021

Tervehdys, Lämmin kiitos palautteestasi, ja siitä että otitte aikaa kirjoittaaksesi meille. Oli mukavaa lukea positiivisia kommenttejasi palveluistamme - ja upeaa kun toit myös esille asioita joiden suhteen pääsemme vielä palveluamme kehittämään! Arvostan yksityiskohtaisia huomioitanne. Tulen käymään palautteenne läpi asianomaisten henkilöiden kanssa ja teemme kaikkemme jotta mainitsemanne epäkohdat saataisiin selvitettyä. Kiitos vielä siitä että valitsitte meidät merkkipäivän juhlistamisen pitopaikaksi. Toivotan teidän koko henkilökuntamme puolesta lämpimästi tervetulleeksi uudelleen : ) Ystävällisin terveisin, Jorma Pekkala Front Office Manager Clarion Hotel Helsinki

Lue lisää

Saat jopa 25% alennusta!

Tilaa uutiskirjeemme ja saat jopa 25%:n tervetuliaisalennuksen

Ei kiitos!

Yritä uudelleen

Saat jopa 25% alennusta!
Kiitos tilauksesta!

Saat pian sähköpostiviestin, jossa on hyviä tarjouksia

2.564.411.001 24
Varauskoodi

Onko sinulla varauskoodi? Syötä se tähän nähdäksesi saatavuuden. Jos haluat tehdä varauksen yrityssopimuksen avulla, palkintopisteillä tai jäsenhintaan: Kirjaudu sisään

Tallenna

Kenttä, johon varauskoodi tulee syöttää, ei voi olla tyhjä

Valitut huoneet

huone Poista huone

Lisää huone
Varauskoodisi on tallennettu

Varauskoodi on nyt lisätty.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.