Tämä sivu on tarkoitettu uudemmille selaimille. Parhaan vierailukokemuksen aikaansaamiseksi, ole hyvä ja päivitä selaimesi uudempaan versioon.

Clarion Hotel® Helsinki Helsinki ,  Suomi

Näytä kaikki hotellit kohteessa Helsinki, Suomi
  • Suuri, joustavasti muunneltavissa oleva kokoustila, joka sopii niin seurusteluun kuin esityksiin, Clarion Hotel Helsingissä
  • Kokoushuone koululuokkamaisella istuinjärjestelyllä, Clarion Hotel Helsingissä

Clarion Hotel® Helsinki

Helsinki,  Suomi

Clarion Hotel Helsinki ja sen 78 metriä korkeat tornit ovat yksi Helsingin tunnetuimmista maamerkeistä. Hotellissa on upea 16. kerroksen kattouima-allas, Skyroom -baari, 425 tyylikästä huonetta, moderni tapahtumakeskus sekä Kitchen & Table -ravintola.

Clarion Hotel® Helsinki 4 5
TripAdvisor Traveller Rating  

TripAdvisor Traveller Rating

4
1156 arvostelua
4
Palvelu
4,5
Nukkuminen
4
Hinta-laatusuhde
4,5
Siisteys
4
Sijainti
4
Huoneet
5

Suosikkihotelli Helsingissä

28. heinäkuuta 2021, , milaemi

Oltiin 3 yötä Clarionissa heinäkuun lopussa. Toinen kerta tässä hotellissa, eikä toivottavasti viimeinen. Erittäin tyytyväisiä oltiin edelleen. Huone oli hieno, näköalat merelle upeat. Aamupala oli eh…

Oltiin 3 yötä Clarionissa heinäkuun lopussa. Toinen kerta tässä hotellissa, eikä toivottavasti viimeinen. Erittäin tyytyväisiä oltiin edelleen. Huone oli hieno, näköalat merelle upeat. Aamupala oli ehkä paras mitä olemme koskaan hotelleissa syöneet. Erikoismaininta mangosmoothiesta Kattoterassin uima-allas näköaloineen oli upea. Hyvä että piti varata sinne aika etukäteen, sillä viime vuonna uimassa oli enemmän ruuhkaa. Palvelu vastaanotossa oli ystävällistä. Käsidesiä ja maskeja oli saatavilla monessa paikassa. Tulemme varmasti uudestaan, jos vain budjetti riittää!

Omistajan vastaus

29. heinäkuuta 2021

Tervehdys Milal365, Lämmin kiitos palautteestasi, ja siitä että otitte aikaa kirjoittaaksesi meille. Oli mukavaa lukea positiivisia kommenttejasi palveluistamme - Upeaa kun viihdyitte meillä! : ) Koko henkilökuntamme puolesta aurinkoista kesää sinulle, ja toivottavasti näemme pian uudelleen! Ystävällisin terveisin, Jorma Pekkala Front Office Manager

Lue lisää
3

Mielestämme ei ihan viiden tähden hotelli

5. heinäkuuta 2021, Helsinki, Suomi, Together_Forever69

Sisäänkirjautuminen: Sujui ihan hyvin ja nopeasti lauantaina päivällä. Huone: + 11 kerroksesta hyvät näköalat + Erittäin hyvä sänky!!! Yleensä sängyt ovat liian kovia. + Kaksi hyväätyynyvaihtoehtoa +…

Sisäänkirjautuminen: Sujui ihan hyvin ja nopeasti lauantaina päivällä. Huone: + 11 kerroksesta hyvät näköalat + Erittäin hyvä sänky!!! Yleensä sängyt ovat liian kovia. + Kaksi hyväätyynyvaihtoehtoa + Huoneisiin hyvät opasteet käytäviltä - saippuat ja shampoot erittäin pistävän tuoksuisia jos allerginen. Miestäni ei häirinnyt tuoksujen voimakkuus. En ymmärrä miten "Rituals"-merkkinen tuotesarja (Rituals of happy buddha) liittyy tämän tasoiseen hotelliin, mehän olemme Suomessa. - meiltä puuttui kylpytakit ja kylpytossut - olisi ollut kiva joku pieni tervetuliais yllätys huoneessa (esim. kuohuviini, pieni viinipullo tms),mekin tulimme tänne juhlistamaan pyöreitä ja se oli tiedossa. - ilmastointi voisi olla säädettävä,nyt se puhalsi kovaa niin että aamulla oli kurkku kipeä ja ääni käheänä. - vaikka olimme kerroksessa 11, niin kerroksen 16 baarin jytä kuuluu yhteen asti yöllä huoneeseemme asti häiritsevästi Hissit ja yleiset tilat: + kivoja istuinryhmiä oli siellä täällä + Upeat näkymät hissistä ulos! - hissejä liian vähän ihmismäärään nähden. Ja niihin pakkautui paljon yli 10 ihmistä vaikka rajoitus oli neljä. Kannattaa varata aamulla ja muutenkin aikaa että pääset ylimmistä kierroksista hissillä kulkemaan. Uima-allas ja sauna + Miesten puoli saunasta ja pukuhuoneesta oli siisti + Altaan vesi oli sopivan lämmintä mutta kuitenkin virkistävää - Naisten puoli suihkutiloista oli sotkuinen, ei edes yhden tähden arvoinen. Suihkussa jäi termostaatti käteen ,kun toisessa suihkussa sitä ei ollut lainkaan. Suihku oli kokonaisuudessaan vajaatoiminen. Sky Room + Upeat näköalat + Erinomaiset chipsit ja dippi,suosittelemme!(maksoi 5€) + Hyvät drinkit,ei liian vahvoja - yksitoikkoista musiikkia - ynseä dj,kun häneltä kävi toivomassa musiikkia (useat kävivät), niin kaveri ei suostunut soittamaan kuin sitä"hänen tyylistä" trance/clubmusiikkiaan vain. - Sky Roomissa oli iso mieslauma juhlimassa, he olivat ympäripäissään eikä heitä heitetty ulos häiritsevästä käyttäytymisestään huolimatta (yleensä jos ihmiset ovat tässä kunnossa baarissa, heidät ohjataan ulos), ja tämän pitäisi olla tasokas hotelli. Henkilökunta kyllä huomasi miehet,mutta eivät tehneet mitään. - tänne joutuu jonottamaan jos tulee liian myöhään, nyt ollessamme siellä,niin puoli kymmenen aikaan oli jonot oven suussa Aamupala + erikoisruokavaliot oli otettu hyvin huomioon,mm gluteeniton. Joskin ne oli vaikea löytää sieltä + Erittäin monipuolinen ja hyvä aamupala. Kaiken kaikkiaan joka puolella hotellissa palvelu oli hyvää lukuunottamatta DJ:tä.

Omistajan vastaus

25. heinäkuuta 2021

Tervehdys, Lämmin kiitos palautteestasi, ja siitä että otitte aikaa kirjoittaaksesi meille. Oli mukavaa lukea positiivisia kommenttejasi palveluistamme - ja upeaa kun toit myös esille asioita joiden suhteen pääsemme vielä palveluamme kehittämään! Arvostan yksityiskohtaisia huomioitanne. Tulen käymään palautteenne läpi asianomaisten henkilöiden kanssa ja teemme kaikkemme jotta mainitsemanne epäkohdat saataisiin selvitettyä. Kiitos vielä siitä että valitsitte meidät merkkipäivän juhlistamisen pitopaikaksi. Toivotan teidän koko henkilökuntamme puolesta lämpimästi tervetulleeksi uudelleen : ) Ystävällisin terveisin, Jorma Pekkala Front Office Manager Clarion Hotel Helsinki

Lue lisää
4

Hieno hotelli!

24. kesäkuuta 2021, Espoo, Suomi, Avo1000

Päätimme ottaa Hesaviikonlopun ja majoituimme Clarioniin. Hotelli on kyllä todella hieno ja sanosin jopa kliininen. Katolla upea uima-allas jossa valitettavasti rajoituksista johtuen oli aikaa olla va…

Päätimme ottaa Hesaviikonlopun ja majoituimme Clarioniin. Hotelli on kyllä todella hieno ja sanosin jopa kliininen. Katolla upea uima-allas jossa valitettavasti rajoituksista johtuen oli aikaa olla vain 30 min. Huoneet siistit. Helteestä johtuen olisin halunnut säätää huoneen ilmastointia hieman mutta siinä en onnistunut. Lämpötilan vaihdin ei toiminut. Vika saattaa olla käyttäjässäkin :) Siitä miinus. Plussa aamaisesta joka oli poikkeuksellisen runsas. Kaikkiaan, mukava kokemus. Ehkä uudelleen

Omistajan vastaus

26. kesäkuuta 2021

Hei Avo1000, Kiitos että käytit aikaa jättääksesi palautetta vierailustanne meillä Clarion Hotel Helsingissä. Mukava kuulla, että vierailunne on ollut onnistunut, ainakin suurimmilta osin. Viikonloppuisin porrastamme näitä palveluita, jotta voimme varmistaa mahdollisimman väljät turvavälit. Voit säätää ilmastointia tuulettimen painikkeella, mutta lämpötilaa on säädettävä pääjärjestelmästä. Teemme parhaamme, jotta asiakkaamme viihtyisivät meillä, pahoittelut että emme ole onnistuneet tässä vierailunne aikana. Toivottavasti saamme toivottaa teidät tervetulleeksi uudestaan Clarion Hotel Helsinkii, jotta pääsemme luomaan teille positiivisempaa asiakaskokemusta. Aurinkoista kesä teille. Ystävällisin terveisin, Melody Welcome Office Clarion Hotel Helsinki

Lue lisää
1

Parantamisen varaa jäi ja paljon

12. kesäkuuta 2021, Helsinki, Suomi, pamanii

Clarion oli varsinainen pettymys. Suosittelin äidilleni ja hänen lapsenlapselleen staycationia Clarionissa. Olin itse viettänyt onnistuneen hotelliyön helmikuussa 2021. Tällä kertaa palvelu ei ollut e…

Clarion oli varsinainen pettymys. Suosittelin äidilleni ja hänen lapsenlapselleen staycationia Clarionissa. Olin itse viettänyt onnistuneen hotelliyön helmikuussa 2021. Tällä kertaa palvelu ei ollut enää samalla tasolla. Heti sisäänkirjauksen yhteydessä (klo 16.30) kerrottiin, että alakerran ravintola on täynnä ja take away -annokset ovat ainoastaan mahdollisia. Aamupalalla oli tarjolla vain klo 8 ja klo 11 aikoja. Uima-allas ja saunaosasto oli varattavissa vain puoleksi tunniksi kerrallaan ja siellä oli kymmenen hengen rajoitus. Helmikuussa rajoituksia ei ollut ja nyt pandemiatilanteen parantuessa useista rajoituksista on luovuttu, mutta Clarionissa niistä pidettiin kiinni. Uima-altaalle ja saunaan oli vain yksi aika jäljellä. Puoli tuntia on liian lyhyt aika uimiseen ja saunomiseen. Äitini jättikin tämän kokonaan välistä. Illalla Sky Bar oli myös täynnä. Jouduimme odottelemaan, kunnes portsari järjesti meille yksityiskäyttöön varattavasta tilasta paikat. Kiitos siitä! Hotellin asiakkaiden pitäisi mahtua hotellin baariin. Respan henkilökunta oli myös epäystävällistä ja resursseja liian vähän. Kun huoneesta yritti soittaa respaan, niin sieltä ei edes vastattu.

Omistajan vastaus

14. kesäkuuta 2021

Tervehdys, Lämmin kiitos palautteestasi, ja siitä että otitte aikaa kirjoittaaksesi meille. Kiitos siitä että sukulaisenne valitsi Clarion Helsingin Staycation-lomansa kohteeksi. Arvostan yksityiskohtaisia huomioitanne, joiden avulla pääsemme kehittämään palveluitamme entistä asiakasystävällisempään suuntaan. Olen vilpittömän pahoillani siitä ettei palvelumme tällä kertaa täysin vastannut odotuksia. Safe Stay - konseptimme mukaisesti pyrimme edelleen pitämään huolta mahdollimman väljästä asiakaskokemuksesta, johon palveluidemme porrastaminen perustuu. Mukavaa oli kuulla positiivisesta kokemusta Sky Roomissamme. Kiitos vielä kerran palautteestanne, ja aurinkoista kesän jatkoa toivottaen, Jorma Pekkala Front Office Manager Clarion Hotel Helsinki

Lue lisää
3

Ei laatutietoisille

3. kesäkuuta 2021, , Isa K

Olin ystävän kanssa viettämässä staycationia Clarionissa. Meidät otti vastaan ytimekäs ja vähän tyly virkailija. Kun saavuimme huoneeseen, huomasimme, että sieltä puuttui ne ekstrat, joista olimme m…

Olin ystävän kanssa viettämässä staycationia Clarionissa. Meidät otti vastaan ytimekäs ja vähän tyly virkailija. Kun saavuimme huoneeseen, huomasimme, että sieltä puuttui ne ekstrat, joista olimme maksaneet eli kuohuviini ja kylpytakit. Yritimme soittaa vastaanottoon monta kertaa kysyäksemme asiasta, mutta kukaan ei vastannut. Marssimme lopulta itse paikan päälle. Selvisi toiselta henkilöltä, että edellisen vastaanottovirkailijan olisi pitänyt antaa meille kuohuviini. Siivooja oli sitten ilmeisesti unohtanut viedä huoneeseen kylpytakit. Näköala oli hieno. Ällöttävää oli toisten ihmisten hiukset lakanoissa. Siivoojan? Kaukosäädin ja valokatkaisijat olivat ryönän ja pölyn peitossa. Aamupala oli runsas, muttei mikään erityinen wow-elämys. Määrä taitaa korvata laadun täällä. Lähtiessämme tiskillä oli sama tyly henkilö kuin tullessamme. Tiskillä oli myös jonoa ja vain tämä yksi henkilö töissä. Yritin kysyä välistä, voiko avaimet jättää vain johonkin laatikkoon. Hän sanoi olevansa puhelimessa, eikä voi auttaa. Ok. Pistimme avaimet pöydällä olevaan laatikkoon olematta varmoja siitä, oliko se oikea tapa palauttaa avaimet. Jäi vaikutelma, että vastaanotossa on henkilökuntaa aivan liian vähän töissä.

Omistajan vastaus

9. kesäkuuta 2021

Tervehdys Isa K, Lämmin kiitos palautteestasi, ja siitä että otitte aikaa kirjoittaaksesi meille. Arvostan yksityiskohtaisia huomioitanne, joiden avulla pääsemme kehittämään palveluitamme entistä asiakasystävällisempään suuntaan. Olen vilpittömän pahoillani siitä ettei vierailunne tällä kertaas vastannut täysin odotuksianne. Palautteesi on käyty läpi henkilökuntamme kanssa, koska pyrimme ehdottomasti varmistamaan palvelumme toimivuuden - sitä hymyä unohtamatta : ) Kiitos vielä kerran palautteestasi, ja aurinkoista kesän jatkoa toivottaen, Jorma Pekkala Front Office Manager

Lue lisää

Saat jopa 25% alennusta!

Tilaa uutiskirjeemme ja saat jopa 25%:n tervetuliaisalennuksen

Ei kiitos!

Yritä uudelleen

Saat jopa 25% alennusta!
Kiitos tilauksesta!

Saat pian sähköpostiviestin, jossa on hyviä tarjouksia

2.564.409.006 26
Varauskoodi

Onko sinulla varauskoodi? Syötä se tähän nähdäksesi saatavuuden. Jos haluat tehdä varauksen yrityssopimuksen avulla, palkintopisteillä tai jäsenhintaan: Kirjaudu sisään

Tallenna

Kenttä, johon varauskoodi tulee syöttää, ei voi olla tyhjä

Valitut huoneet

huone Poista huone

Lisää huone
Varauskoodisi on tallennettu

Varauskoodi on nyt lisätty.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.