!--island-Breadcrumbs:10-->
Olen tehnyt useita varauksia omalle nimelleni – voinko käyttää palveluasemaa?
Valitettavasti se ei ole mahdollista. Jos nimellesi on tehty useita varauksia samalle päivälle, ole hyvä ja ota yhteyttä vastaanottoon sisäänkirjautumista varten.
Samankaltaiset kysymykset
Miksi en voi nähdä hotellivaraustani sovelluksessa?
Voinko saada kuitin aiemmasta yöpymisestäni?
Kuinka voin peruuttaa huonevarauksen sovelluksessa?
Voinko käyttää Palveluasemaa, vaikka en ole tehnyt varaustani Strawberry.fi-sivuston kautta?
Miksi sovelluksessa ja varausvahvistuksessa oleva varausnumero poikkeavat toisistaan?
Mitkä ehdot koskevat sovellusta?
Milloin ja mistä kohdasta sovellusta löydän jäsenenä saamani ravintolakupongin?
Millä kielillä sovellus on käytettävissä?
Kuinka voin lisätä minibaarista ottamani tuotteet huonelaskuuni?
Mistä kohdasta sovellusta voin löytää jäsenkauteni ja tiedon siitä, milloin palkintopisteeni vanhenevat?
Kuinka voin päivittää henkilökohtaiset tietoni sovelluksessa?
Miksi en löydä varaustani sovelluksesta?
Millaisten asioiden hoitamiseen voin käyttää chattia?
Voinko maksaa lisäveloitukset check-outin yhteydessä palveluasemalla?
Millaiset sisään- ja uloskirjautumisajat ovat voimassa?
Onko mobiiliavain käytössä hotellissa, jossa aion yöpyä?
Voinko varata palkintoyön sovelluksessa?
Kuinka voin kopioida jäsennumeroni sovelluksessa?
Kuinka myöhään voin kirjautua sisään? Tarvitseeko minun ilmoittaa, jos olen tulossa myöhään?
Onko asiasi kiireellinen?
Soita meille numeroon: +46 771 666 700
Ma-pe
09:00 - 21:00
La
10:00 - 18:00
Su ja juhlapyhät
Suljettu
Ota meihin yhteyttä