Haluan varata palkintoyön, mutta löydän vain hotellihuoneita, jotka voi maksaa normaaleilla maksutavoilla. Miksi?
Kaikissa hotelleissamme on varattu rajoitettu määrä Standard- ja/tai Superior-huoneita, joita voi varata palkintopisteillä. Huonevaraus muilla hintavaihtoehdoilla ei siis vaikuta siihen, onko palkintopistehuoneita saatavilla. Hotellissa voi olla saatavilla vapaita huoneita normaaliin hintaan, vaikka palkintopistehuoneet olisivat loppuunvarattuja. Suosittelemme aina, että olet liikkeellä hyvissä ajoin halutessasi varata palkintopistehuoneen, erityisesti suosituimmissa kohteissamme, kuten Tukholmassa, Göteborgissa ja Malmössä.
Samankaltaiset kysymykset
Kuinka peruutan varaukseni verkkosivuilla?
Kuinka varaan hotellihuoneen palkintopisteillä?
Minulta puuttuu palkintopisteitä vierailuni jälkeen
Kuinka muutan hotellivarausta?
En ole saanut vielä varausvahvistustani. Mitä teen?
Miksi en näe varaustani Omalla sivullani?
Yritätkö varata palkintoyötä?
Merkitseekö Nordic Choicen nimenvaihdos jotakin minulle jäsenenä?
Miksi Nordic Choice Hotels vaihtaa nimensä Strawberryksi?
Miten minäkin voin liittyä Strawberryn jäseneksi?
Yöpyvätkö lapset maksutta hotellissa?
Voinko varata Be My Guest -edun ystävälleni ja ottaa mukaani useampia aamiaisvieraita?
Voinko jakaa jäsenyyteni kumppanini kanssa?
Voinko peruuttaa Monday Breakfast -varaukseni?
Saanko jäsenetuja, kun varaan verkkoperustaisten varaussivustojen, kuten sivustojen Booking.com, Expedia.com, Hotels.com tms. kautta?
Kuinka ravintolakupongit toimivat?
Mistä kohdasta sovellusta voin löytää jäsenkauteni ja tiedon siitä, milloin palkintopisteeni vanhenevat?
Minulla on korkea jäsentaso toisessa hotelliketjussa. Voitteko sovittaa tasoni siinä tapauksessa, että siirrän jäsenyyteni teidän ketjuunne?
Voinko syödä useamman kuin yhden aamiaisen, jos vieraani yöpyy useampia öitä?
En ole saanut lisäpalkintopisteitä pistekampanjan, kuten tupla- tai triplapalkintopiste- tai Mastercard-kampanjan, jälkeen. Miksi?
Voinko maksaa yhden useista peräkkäisistä öistä palkintopisteillä?
Millaiset peruutusehdot teillä on?
Onko Monday Breakfast kaikkien jäsenten käytettävissä?
Saanko palkintopisteitä, jos minulla on varaus, mutta en kirjaudu sisään?
Voinko varata huoneen muille Member Price -hintaan?
Voivatko jäsenet ansaita palkintopisteitä Monday Breakfast -edusta?
Voinko maksaa yöpymiseni osittain palkintopisteillä?
Kuinka aktivoin Red Carpet -edun?
Mikä on Be My Guest?
Onko olemassa rajaa sille, kuinka monta Monday Breakfast -aamiaista voin varata?
Mikä Monday Breakfast on?
Kuinka paljon Monday Breakfast maksaa?
Tuleeko minun varata pöytä?
Miksi minun tulee käyttää sisäänkirjautumiseen kaksivaiheista todennusta?
Mitä kaksivaiheinen tunnistautuminen tarkoittaa ja kuinka se toimii?
Mistä löydän Strawberryn jäsenehdot?
Mikä on Red Carpet?
Kuinka paljon palkintopisteitä saan kustakin yöpymisestä?
Kuinka poistan Red Carpet -edun käytöstä?
Saanko palkintopisteitä ravintolavierailuistani hotellienne ravintoloissa?
Kuinka kursseja ja kongresseja koskevat varauskoodit toimivat?
Kuinka voin varata Be My Guest -edun?
Onko asiasi kiireellinen?
Soita meille numeroon: +46 771 666 700
Aukioloajat pääsiäisenä:
Torstai
Suljettu
Perjantai
Suljettu
Lauantai
10:00 - 15:00
Sunnuntai
Suljettu
Maanantai
Suljettu
Normaalit aukioloajat:
Ma-pe
09:00 - 21:00
La
10:00 - 18:00
Su ja juhlapyhät
Suljettu
Ota meihin yhteyttä