ValikkoSulje

Hei! Kuinka voimme auttaa sinua?

En ole saanut lisäpalkintopisteitä pistekampanjan, kuten tupla- tai triplapalkintopiste- tai Mastercard-kampanjan, jälkeen. Miksi?

Tarkasta ensin, että seuraavat ehdot täyttyvät:

  • Onko kulunut 24 tuntia siitä, kun tavalliset pisteesi lisättiin profiiliisi Omille sivuillesi?
  • Oletko varannut tarjouksen ehtojen mukaisesti?

Tietyt tarjoukset rekisteröidään vain kerran kuukaudessa tai tiettynä päivänä, mutta lisäpisteet rekisteröidään tavallisimmin sen jälkeen, kun olet kirjautunut ulos hotellista. Tämä ilmoitetaan tarjoussivulla.

Jos kaikki ehdot täyttyvät, mutta pisteitäsi ei ole kuitenkaan rekisteröity jäsenprofiiliisi, ota yhteyttä asiakaspalveluun.

Tarvitsetko apua?

Ole hyvä ja täytä viestilomake, niin voimme käsitellä pyyntösi. Saat vastauksen 3 työpäivän kuluessa.

Valmis!

Salasanasi on päivitetty. Nyt voit jatkaa tekemällä jotakin hauskempaa, kuten varata unelmayöpymisesi!

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.